Fear and lothing in Gran Canaria

Jaha...Nu har vi varit har ett tag...Tyvarr har inte vadret varit pa topp,men lite sol fick jag da och da i alla fall...Men idag var solen saklart framme...Och jag som madde som en kraka da jag var skit bakis o tog mig till stranden fost kl 14...Fick val tva soltimmar eller nat...Och dom andra fick 4....Buhu!!

Sen kanner vi oss lite hatade pa hotellet...Andra dagen innan vi skulle ut slutade tyvarr med lite skik o brak av bada paren...Sen kom vi hem sent och han i receptionen sa mer eller mindre att han inte vill hora ett ord mer da folk klagat....Men vad gjorde vi? Jo efterfestade pa varat hotellrum...Inte smart. Sen gjorde vi samma sak igar sa dar av over texten...For visst betyder fear and lothing frukta o avsky?

I ovrigt har vi festat typ varje dag...Inte sa bra...Men vi kopte biljetter till nat som kallas "barrunda" och ar mest for skandinaver...Den galler alla dagar o man maste ju nastan utnyttja den...Far val bli en vit manad da man kommer hem...:)

Sorry,men det blev inga bilder idag heller da datorn jag satt mig vid inte hade den funktionen...Far val ta en annan dator nasta gang helt enkelt.

Puss puss pa er i Sverige!!! See you soon!!

Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

GRATTIS, du är en av vinnarna av en plats på vår bloggfest den 25 april!



Det verkar vara något fel på din mejladress, så mejla mig på [email protected] och märk mejlet med "Jag vann" så mejlar jag tillbaka en inbjudan till dig! =)



Ps. Säg till Lisa att mejla också ;-)

Kram Beata

2009-04-01 @ 22:37:30
URL: http://beatas.se
Postat av: Lisa

Nä hä det kan jag låva att de inte kommer att bli en vit månad eller...

2009-04-02 @ 08:28:47
URL: http://lisagardfalk.blogg.se/
Postat av: Eveliina Karjala

Emma! Vi har kommit äntligen hem, det tog 6 timmar i flygplanet och därpå fick jag köra bil ytterligare 3 timmar..

Jag har många bilder av dig, och andra vänner, måste skicka dom åt dig! :)

Det var lite svårt att hitta dig från Facebook, för det finns över 500 som heter Emma Nilsson :D

Men addera mig istället som din vän där, det finns bara en Eveliina Karjala, så det borde vara lätt att hitta mig där.

2009-04-04 @ 15:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0