Fest fest mera fest...

Fest fest mera fest, mera fest så blir jag bäst


Nu har vi helg snart...tjoho!! Och lönen har äntligen kommit...Var länge sen jag längtat så mycket tills den skulle komma...Blir en liten shoppingrond efter jobbet tänkte jag...Både till mig själv och till vänner som fyllt/fyller år...

Sen kommer min morbror till Norrköping ikväll. Ska bli jätte kul att träffa honom,var ett tag sen...Han jobbat på Folkpartiet i Sthlm och skulle ner hit för att hålla nåt föredrag. Tror han skulle stanna hela helgen och bo hos min brorsa... Dock är det endast idag och ev på dagen i morgon so jag har tid att träffa honom...Fullspäckat schema i övrigt.

Tanken var att vi skulle inviga Trägår´n idag för att fira Lisa o Sandra och käka+dricka. Men då morbror kommer ska vi käka med honom...Dock tänkte jag ansluta till övriga gänget lite senare på kvällen! Det är ju verkligen toppen väder för trägår´n idag!!

I morgon är det som bekant bloggfest på Palace...Ska bli skit kul! Är taggad som fan...

Kommentarer
Postat av: tyra

gud vad kul vi ska ha imorn gumman! ses där puuusssssssssssss

2009-04-24 @ 16:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0