Helgen

Helgen har varit lugn och skön...Inte mycket har blivit gjort.

I fredags kom Annika och Kimmy hit för att fixa mitt hår och sminka mig 30-tals inspirerat. Sen fotade dom resultatet till sitt projekt.

Så här blev det:



Efter vi var klara kom Anna och Emil förbi en sväng...Anna bjöd på lite rödvin :)

Igår gjorde vi inget alls...Låg bara hemma och degade mest hela dagen....Ingen av oss kände sig riktigt ok så då fick det bli ytterligare en soffdag med chips,ostbågar och godis...mums!


Nu tänkte jag ge mig ut på en lång promenad i det fina vädret....


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lisa

vad fin du blev!!!

2009-04-20 @ 09:27:08
Postat av: Sara

hej hej Emma! Gud va kul! Då ses vi som sagt där! Kram kram

2009-04-21 @ 12:12:48
URL: http://sarafrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0