Memory Lane

Cricka lånade hem min brorsas bärbara hårdisk för att föra över allt från vår gamla dator till den nya...Och vad hittar jag
där??

Jo massor massor med gamla bilder sen jag bodde hemma som både jag och brorsan tagit med pappas kamera...Fan vad kul och se dom igen! Har inte sett dom på många år...Det är allt från min student till i början när C och jag blev tillsamans...Måste lägga över så vi har dom här på våran dator med.

Här bjuds på lite gamla bilder på mig själv och andra:


Bilden är tagen i april 2002. Snygg tröja...??? och hår...




Jag och Linda...Snygg hatt




Hångel med Tesse o Frida




Anna på min student...




För jag har tagit studenten...för jag har tagit studenten...
'



Ett par dagar in i förhållandet....Love




Tesse o jag...så små vi var!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0