Skit Nelly

Innan jag åkte till Gran Canaria beställde jag ett par ursnygga skor från Nelly.se...Detta trots att jag känner minst 2 stycken som har dåliga erfarenheter från dom. Dom har alltså beställt varor som efter kort tid gott sönder...Och vad gör Nelly? Jo,vägrar betala tillbaka och hävdar att det är normalt slitage(??) En av kompisarna köpte en bikini  för 1000 spänn och åkte till Thailand på semester...Och bikinin pajjade efter ett par ggr...Är det normalt slitage??

I alla fall så hittade jag ju ett par skit snygga skor, so dessutom var bekväma trots höjd på klacken:


Men vad händer?? Jo, på Gran Canaria hinner jag använda dom 1,5 utekväll innan hela sulan helt plötsligt lossnar från skon...Så där står jag mitt på en nattklubb med en halv sko...Annika försökte lösa problemet genom att dra bort den andra sulan också...Men det sa jag bestämt nej till! Jag ville ju reklamera dom när jag kom hem...Så den kvällen gick jag barfota...Inte speciellt smart med tanke på glas o sånt som kan finnas på golvet...

Nu ska jag returnera skorna äntligen idag...Var tvungen att vänta till lönen kom då jag själv får betala frakten om jag ska kunna skicka genom posten och få kvitto...För Nelly tyckte att jag bara skulle lägga dom på närmaste brevlåda...Hallå?? Vad har jag för säkerhet ifall dom kommer bort...Ingen! Jävligt dåligt system för några som Nelly som ändå är så pass stora. Tittar man på ellos eller liknande får man en retursedel som gör att man kan lämna in på posten och få ett kvitto på att man lämnat paketet ifall det skulle komma bort...Mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0