Förlåt mig Nelly...

Jag får nog ta tillbaka det jag för ett par månader skrev om Nelly.se...Kanske inte att det till viss del är dålig kvalité på kläderna då trots allt mina skor jag köpte gick sönder efter två gånger.

MEN dom verkar blivit bättre än tidigare(har vänner som haft samma problem men ej fått pengarna tillbaka) på att faktiskt erkänna när det är fel på produkten och lämna tillbaka pengarna. Jag mailade dom idag då jag kom på att inget hade hänt, och då visade det sig att jag redan fått tillbaka mina pengar...

Så nu kan man börja handla där igen...Kan ju säga att det kliat i fingrarna när man kikat in och sett alla super fina och billiga kläder dom har...Men så länge man inte får pengar tillbaka om varan går sönder har jag inte tänkt handla.

Nu sitter jag alltså här hemma fökyld och jävlig och vill beställa lite fint...Men då fungerar inte sidan när jag ska beställa...typiskt!

Men vad sägs om den här, 249 kr?? Som hittat...;)


Frill Bandeau Dress SEK 239, Quontum - NELLY.COM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0