Gårdagens fest

Då är årets födelsedagsfest avklarad.

Riktigt lyckat blev det!

Härliga vänner, god mat och fina presenter! Kan inte bli bättre...

Efter festen hos mig blev det till Palace som vanligt...

Men jag säger bara, aldrig mer platåskorna...Dom är sjukt snygga men skapligt livsfarliga att gå i helt klart...

Jag kan knappt räkna hur många gånger jag ramlade pladask under kvällen. Lite pinsamt,verkade ju som att jag var

dyng rak...Lite svårt att få folk att tro på att det var skorna, inte fyllan som gjorde det...

Det låter ju inte sådär jätte troligt kanske!


Såhär prydligt hade jag dukat innan mina gäster dök upp





Födelsedagsbarnet ;)









Kocken in action








Lollo med sin söta mage



Lite senare på kvällen...





Idag kändes det dock lite tyngre då jag mötes av denna härliga syn....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0