Härliga freedag

Min dag började med att jag hoppade upp klockan tio i morse för att gå en promenad runt strömmen i det fina vädret...Dock han jag bara komma upp till campus då Cricka ringde och kände sig ensam så jag köpte med mig frulle och gick hem...

Det blev ägg, kaffe och färska frallor med skinka...Finns det nåt godare än färsk bröd en dag när man är ledig? Helt klart min favorit på frukostbordet om man får vara lite onyttig...

Efter det stillade jag min shopping hunger genom att övertala Cricka att i alla fall han behöver nya kläder....Jag har inte råd att köpa nåt mer den här månaden, men jag tycker alltid det är kul att vara med och välja ut nya kläder till Cricka.

Sen kollade vi på dom två lägenheterna jag skrev om igår...Den första var enligt Cricka i alla fall inget att ha och den andra, som ligger vid strömmen var skit fin...Dessvärre lite väl liten och inflyttning redan 1/9 så jag tror tyvärr inte att det blir den heller.


Nu sitter jag och väntar på att Cricka ska komma hem igen och så ska vi ge oss upp till Folkparken för att grilla lite...Mysigt!!

Då kan jag äntligen använda mina super söta högtalare jag fick på Beatas(mfl) bloggfest!! :)





Här kommer lite bilder på alla fina presenter jag fick förra helgen:

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0