Presenter

I fredags fick jag en massa fina presenter av alla mina vänner!

Alltid lika kul när man får grejer av kompisar...Det blir aldrig fel...

eller har aldrig blivit det för mig i alla fall, jag blir alltid super nöjd!!

Jag fick bl.a 2 nya berlocker till mitt armband som nu börjar bli fullt. Berlockerna fick jag av Annika+Limmy och Lollo och

det var dessa 2:








Övriga presenter var två super fina läppglans av Emmelie plus en lyxig sovmask man kan ha när man flyger eller annars

när man behöver lite mörker....

Tesse gav mig en jätte fin vin karaff i rosa(min färg!!) och Sandra två jätte fina lyktor samt en bodyskrub. Kim kom också

med ett litet spa kit innehållande bodyskrub, badsalt och ansiktsmask(använde en av dom igår då det kändes som att
det behövdes efter helgen ;)

Sen kom Anna med en liten väska med saker från Glitter...Inte helt otippat då hon senaste åten jobbat där på sommaren men mycket uppskattat.

Rebecka hade med sig en liten box krav märkt rött vin...Spännande! Visste inte ens att det fanns.

Sist men inte minst kom Helene med snygga underkläder och en JÄTTE stor kruka med otroligt fina blommor i...



Jag ska försöka lägga ut några bilder sen....

Kommentarer
Postat av: tyra

men åååh vad jasg skulle velat varit där! Hörde att crickas mat var aaasgod, faan också! När får man chansen att äta den då? grrr. vi får ta igen din dag. jag kanske kommer hem i veckan, kan ge dig din prelle då. puss

2009-08-03 @ 18:04:33
URL: http://tyras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0