Tillbaka till verkligheten

Jag har inte skrivit på ett par dagar efter inlägget om min farfar...Det kändes bättre så, att ge honom lite utrymme här på bloggen innan man börjar skriva om vardagliga saker igen.

Sen har jag även mått  dåligt sön-nu då jag sköt upp min sorg hela helgen eftersom det blev fest både fredag och lördag. Jag har inte sovit något alls i stort sett två nätter i rad och känt mig riktigt paj.

Som tur är fick jag en skaplig sömn i natt i alla fall. Kan kanske ha att göra med den otroligt trevliga middagen jag hade med tjejerna på hugo igår som avsked för Lisa som snart åker till Thailand. Dom hade 2 för en så jag betalade 132 kr för både för och varmrätt! Som hittat! Riktigt gott var det med...Det som ytterligare bidgrog till sömn var att Cricka var hemma samt min nybäddade säng. Jag älskar att sova i nybäddad säng!


I lördags var jag ute med Nilla, Tyra och Marre. Riktigt trevlig kväll som började på Trägårn och slutade på Palace.

Lite bilder jag snodde från Nilla på fejjan då jag ej hade nån kamera med mig:


Nilla och jag i skräck karusellen...Mådde dåligt efteråt




Här vet jag inte vad som flög i mig





Kommentarer
Postat av: Maria

Tack gumman! :)

2009-08-27 @ 12:31:36
URL: http://mariaslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0