Fuck fuck fuck

Fan,min pappa är fortfarande sjuk! Han har legat på sjukhuset sen i fredags oh idag fick han åka till Linköping för nån undersökning som dom inte kunde göra här. Dom vet inte vad det är än...Jag blir fan jätte orolig! Inte när jag pratar med pappa för han låter alltid så lung och nästan lite nonchalant när msn pratar med honom. Men nu pratade jag med farfar som sa att det är allvarligt när man får åka till Linköping. Men jag hörde farmors röst i bakrunden som sa att det behövdes annan utrustning som ej fanns i Norrköping. Jag väljer nog att lyssna på hennes röst...Till viss del har jag nog tagit efter pappa när det gäller att oroa sig...Jag gör det ofta precis i början för att sen helt stänga av. Vilket nog är bra iof...För varför ska man oroa sig? Det blir ju inte bättre resultat för det...Men ibland kan man inte rå över att man oroar sig.


Idag kommer mamma i alla fall. Vi ska hem till min farmor o farfar och hjälpa dom med att handla lite matvaror. En uppgift som annars pappa brukar hjälpa dom med. Ska bli lite kul, då mamma säkert inte har träffat dom på snart 10 år eller nåt...

Pappa och brorsan för ca 1 år sen. Har inte massor med bilder på pappi så den här får duga:


Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

varför bloggbyte?

2009-02-17 @ 14:31:45
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

ja detta är ju enklare, helt klart. lycka till i fortsättningen emd bloggandet.

2009-02-19 @ 14:09:18
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0