Pappi

Nu mår pappa bra och får komma hem från sjukhuset snart...Skönt skönt måste jag säga!

I övrigt är veckan snart över och jag har umgåtts med min mamma i två dagar nu...Riktigt lyxigt med ledighet mitt i veckan! Särskilt för mig som annars alltid jobbar raka veckor...Inte helt fel att ha haft mamma här hemma heller! Hon har nämligen diskat varje dag, städat och köpt mat till oss...Inte helt fel!

Sen har vi hälsat på min farmor och farfar två gånger under den här tiden...Min farmor är nog fan del coolaste gamla tanten i hela världen! Trots att hon är över 80 år är hon fortfarande ung i huvudet...Hon snackar sex, snygga killar och allt möjligt! Sen gör det ju sitt att hon har en störtskön stockholmska när hon pratar. Helt klart jävligt härlig, tycker alltid att det är underhållande att umgås med henne.

coola farmor:



farfars gubben:


Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Eller hur! Det är verkligen speciellt.

Sköna farföräldrar =)

Kram

2009-02-20 @ 09:43:49
URL: http://beatas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0