Bästa

Jag surfade runt lite på olika bloggar och hittade en lista. Jag tänkte att jag gör om den lite och kör på min hemstad Norrköping:

Bästa promenad: Runt strömmen. Otroligt vackert!! Här stosar jag gärna runt, själv eller med en kompis.

Favoritgata: Det är väl Drottninggatan med mycket butiker och Restauranger.

Favoritbar: Trägårn på sommaren, Vinter Teaterbaren.

Äter lyxmiddag på: Fiskmagasinet

Bästa mikromaten: Köttfärsås och spagetti. Smakar godare till och med dagen efter.

Favoritförort: Blir lite löjligt att svara på då lilla Norrköping ej har förorter. Men jag kör i alla fall på favorit utanför city. Kneipen

Fikar gärna på: Bagarstugan. Lite bättre öppet tider önskas dock här tack!

Bästa lunchställe: Spiran

Bästa kaffet: Waynes(stavas??)

Bästa konsertlokalen: Dee Geer antar jag haha

Här bjuder jag pappa på middag: Bomullsfabriken

Senaste Norrköpingsupptäckt: Att det faktiskt finns 7eleven här

En bra gå bort-present: Vin

Favoritlyxartikel: Jag är inte så lyxig men i så fall skulle det nog vara smink där jag gärna kör på Dior mm...

Läser just nu: Minns ej namnet men med Håkan Nesser

Läser helst: Romaner och sanna historier

Favoritråvara: Fetaost och Pasta

Favoritfärg: Rosa

Favoritskor: Högklackade sandaler och pumps

Dricksprocent: Jag är snål, ger inte mycket

Modeförebild: Sofie Fahrman kanske...

Motionerar: Tränar på Nautilus, mest Bodypump. Dock inte så mycket på sommaren då det blir mest promenader

Det dyraste jag har köpt: Det kan jag tyvärr inte tala om...

Favoritprodukt på Systemet: Vitt vin typ Guntrum, Cider typ Hannas Peach Melba och öl typ Heiniken

Favoritprodukt på Apoteket: Vätskeersättning haha

Bästa fyllekäket: Pizza från Queens corner

Lyssnar på: Oj,det är väldigt olika. Är verkligen en allätare

Bästa förfestmusiken: Gamla godingar som dom flesta känner igen med lite fart i.

Senast gnolade: Kommer ej ihåg

Senast köpta skivan/-låten: Jag erkänner, har ej köpt en skiva på många många år!!

Dansar helst till: Gamla godingar jag kan sjunga med i.

Senaste impulsköp: Skor på din sko, riktigt bra köp dock.

Senaste fyndet: Mina svin snygga svin höga skor från Halens för endast 399 kr

Senaste secondhandfyndet: Brukar fynda hos mormor som sparat på mycket.

Fulaste klädfärg: På mig är det nog Beige. Ser naken ut i den färgen

I dvd-spelaren/datorn: Australia

Användbar pryl: Mobilen. Både kamera(inte så bra men i alla fall), mp3 och går att prata i.

Mode jag aldrig vill se igen: Svårt att säga då det mesta kommer igen och jag till slut ofta även tycker att det är snyggt. För ett par år sen hade jag skrivit tights...Vad har man nu gärna på benen, jo tights...Så nej,jag hoppar.

Bästa huvudbonaden: Stråhatt

Favoritaccessoar: Halsband och mitt armband från Thomas Sabo

Bil/Transportmedel: Cykeln. Som jag måste hämta hos Annika och Ante. Den har bara varit där sen i början av Juni,så jag jobbar snabbt.

Återvinner: Papper, Pet och glasflaskor

Hejar på/håller på: Inget lag, hatar både Fotboll och Hockey

Så får jag tiden att gå i kollektivtrafiken: Åker väldigt sällan buss numera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0