Helg igen

Så skönt för snart är det äntligen helg!!

Tjoho!

Jag hoppas på att f gå hem vi lunch och då det är otroligt lugnt kan det nog bli så...

Jag ska hem till Cricka som kom hem igår kväll efter 5 dagar i skärgården på jobb.

Det börjar kännas tungt att han är borta så mycket,men tur att det bara är över sommaren i alla fall

Denna dag bjuder ju inte på sådär överdrivet bra väder så om jag får gå tidigare kommer vi att spendera dagen med att
slänga skräp, gamla kläder till myrorna och flaskor...
Inte det roligtaste,men det måste göras! Vi har en förmåga att samla på oss massor med skit tills vi till slut tar tag i det.
Här kommer några bilder från förra helgen på Karnebåtfestivalen i viken:

Jag och Anna



Lill-Cissi och Cricka



Nilla och Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0