Ny klänning

Igår blev det en sväng på stan efter jobbet...Hittade en jätte fin aprikos färgad klänning på Gina och en matchande väska på Monki.

Väskan var på rea så den kostade 25 kr!!! Vilket klipp va? Trodde jag hörde fel när hon sa priset...

Då i alla fall jag inte vet hur man kopierar bilder från Ginas sida så kommer här en bild i en annan färg än den jag har

beställt som jag hittat på en annan sida på nätet. Min är hel aprikos men i två nyanser så att den är randig...


I övrigt hann jag med att diska igår efter avnjutnade av god Grekisk sallad som jag gjorde själv...
Idag är planen att gå ner med skräp samt städa kök och badrum...
Det går framåt.

Kommentarer
Postat av: Kimmy

Snygg klänning, jag har ju en likadann. Då ska du ha den på fredag då? Jag får väl köpa en ny, det går ju inte att ha samma som värdinnan och födelsedagsbarnet. :) puss

2009-07-28 @ 17:30:03
URL: http://kimilinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0