Pest eller kolera- bara att välja

Fy fan vad jag är trött alltså! Jag vet inte när jag sov en hel natt sist...Säkert 1-2 veckor sen i alla fall. Och det börjar minst sagt att ta ut sin rätt. Anledningen till mitt sömnproblem är värmen och fiskmåsar. Sover jag med stängt fönster vaknar jag mitt i natten av att jag håller på att svettas ihjäl, sover jag med öppet fönster vaknar jag av fiskmåsar som verkligen vrålar mitt i natten. Det känns som att jag snart kommer att bli tokig om jag inte får sova en hel natt snart!! Med lite tur kanske jag lyckas i natt då det är rätt dåligt väder idag. Då kanske jag kan sova med fönstret stängt...Hoppas hoppas!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får ha fönstret öppet och ha hörselproppar:P

2009-07-06 @ 14:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0