Tråkig tisdag

Fy fan för vädret idag alltså!!

Det känns som att jag ska somna här där jag sitter.... Inte för att jag sovit dåligt utan för att jag är överkänslig för åska i

luften...*Snark*

Igår var ju vädret lite bättre så det blev en fika på Skafferiet med min gamla barndoms bästis Louise. Alltid lika kul att

träffa dig gumman!

Trots att det inte blir alltför ofta...Vi kom fram till att vi senast sågs i oktober!!! Väldigt länge sen, men ganska

normalt när det gäller oss två. Efter fikan kollade vi på bebis kläder och sen följde hon med hem till mig en stund...

Kors i taken men då hon kommer på min fest ses vi redan 31/7 igen!! kul kul





Till Lisa, min underbara vän:

Lycka till i morgon gumman!!! Jag tänker på dig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0