Fegis och ynklig

Nu blir jag kallad för fegis och ynklig av "anonyma" läsare...Har dom senare dagarna fått ca 9 st anonyma kommentarer från 2 olika ip adresser...

Frågan är vem som är feg? Jag eller den/dom personer som inte ens vågar skriva under med sitt namn???

Det kanske kan uppfattas som fegt att jag valt funktionen som gör att jag själv kan välja vilka kommentarer som jag synas på min blogg...Detta är en funktion som dom allra flesta bloggar jag läser har och jag tycker det är ganska logiskt. Jag hade inte tänkt så mycket på den funktionen innan då jag inte brukar få så mycket kommentarer....Anledningen till att jag nu lagt in den är just därför att jag fått en hel del anonyma kommentarer...Och vågar du inte stå för vem du är känner jag inte för att publisera din kommentar...Visserligen går det enkelt att spåra vem det är genom ip adressen, så jag kan ju själv lätt ta reda på det. Lite onödigt att skriva under med anonym då kanske??


Sist men inte minst måste jag bara tillägga: Om du inte gillar mig eller min blogg...LÄS INTE!! Det är ju ett fritt land....Känns dumt att slösa bort tiden i sitt liv med att läsa bloggar man inte tycker om....


Kommentarer
Postat av: Teresia

Hej älskling, jag tycker din blogg är jätte bra, bry dig inte om sånt där, elaka människor finns överallt..saknar dig massor får ta ett sommar party snart när det blir bättre väder! LOVE YOU!!!! Puss och kram en av dina bästa vänner..

2009-06-05 @ 18:19:51
Postat av: Anonym





Jag tycker att du inte ska skriva såå mycket skit

Mvh Bjarne

Feg vet jag inte men du är orättvis

2009-06-05 @ 19:03:41
Postat av: Anonym

Du har ljugit Emma himlen kan du glömma

Mvh Guds Fader

Vi äe inga katoliker så man kan inte bikta sig

2009-06-05 @ 20:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0