Lugg eller inte

Det är frågan...

Så fort jag slutar blir det upp till Annika för klippning av mitt hår...Vilket verkligen behövs!! Jag har otroligt slitet hår just nu. Frågan är bara om jag ska klippa lugg,eller inte? Är lite kluven i den frågan...Jag trivs ju i lugg och då blir det mer en frisyr...Men luggen kan vara jobbig att hålla efter så att det i alla fall slutar med att man sätter upp den i ett spänne...Men klipper jag inte lugg blir det ju ett spänne i alla fall då jag har dålig fantasi...*Suck* Dagens i-lands problem...Får be Annika om lite vägledning!

Jag för länge sen i lugg


Rätt nyligen utan lugg

Kommentarer
Postat av: Nadja

Du passar i lugg!

2009-06-06 @ 17:37:52
URL: http://nadjanollelva.blogg.se/
Postat av: Nadja

Ja, vi hade kul^^ fast det blev liite för mkt att dricka bara, haha xD

2009-06-07 @ 12:47:08
URL: http://nadjanollelva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0