Tråk

Vilken dag att sitta på jobbet då!! Buhu...Ingen höjdare alltså. Får ta mig en promenad runt strömmen för att i alla fall lite njuta av den fina dagen...Längtar till ledighet!

För hoppningsvis är jag ledig på ondag...Skulle egentligen ha varit fredag men nu visade det sig att Cricka jobbar då och är ledig på onsdag istället så jag har skickat en ansökan om byte av min lediga dag...Hoppas hoppas! Hoppas även att det är fint väder även då, men med min vanliga otur så blir det säkert regn. Jag lyckas alltid vara ledig på fel dagar...Så dom flesta av mina somrar brukar sluta med en riktigt blek Emma.

Sen har vi semester nästa vecka...Ska bli jätte skönt! Inga spikade planer men om vädret tillåter så tänkte vi ge oss ut och paddla kanot med Tommie...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0