Underbar helg

Helgen som var har varit helt underbart härlig!

Helgen började med en super lugnt fredag...Först en promenad runt strömmen sen film resten av kvällen...

Lördagen vaknade jag redan vid åtta av strålande sol...Iväg på en till promenad, sen hem o käka frukost för att sedan slummra till igen...När jag återigen vaknade hade jag fått mess från Lisa att hon och Sandra satt på hennes gård och solade...Så upp dit och sola med mina vänner blev det. Lisa och jag drack cider o vin i solen och gottade oss. Sandra stackaren fick inget då hon är höggravid...Men bra sugen var hon nog allt! ;)

Vi låg där hela dagen för att senare på kvällen grilla tillsamans med Sandra,Sanka, Jocke o Kiefer....

På söndagen var det lika fint så även då blev det en del solande...

På kvällen kom Cricka hem...Jag blev jätte glad eftersom han egentligen skulle ha åkt ner till gusum!

Ikväll ska jag lägga ut lite bilder från helgen...Cricka har ju tagit med sig datorn hem så att jag kan använda den...Då han kommer vara borta mycket under sommaren har vi bestämt oss för delad vårdnad...Så denna vecka är det min tur och ha den minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0