DH

Som det stod i Lisas blogg så ringde jag ju såklart 2 sekunder efter programmets slut för att diskutera lite...Saknade att kolla med tjejerna juh! Visst,C har också tack vare mig fastnat på programmet och har nog inners inne det som sitt favvo program....Han brukar böna och be om att jag ska stanna hemma och kolla med honom istället. Men det är lika kul!! Han har liksom fel uppfattning om alla...Exempelvis så hatar han verkligen Susan(????) och tycker hon är en falsk idiot...Den han gillar mest är Bree eller Cathrine,mest Cathrine då...Och jag som skulle välja Susan om jag skulle ta nån som är mest lik mig!! Så hade vi förresten gjort nån gång,valt ut en karraktär var som man skulle va....Töntigt? Det tyckte i alla fall min bror som råkade va hos oss i tisdags för att låna tvättmaskinen...Jag talade noga om för honom innan han kom vilka regler som gällde, att under INGA omständigheter prata under programmet....Om det inte gäller själva handlingen såklart...det gör vi i pausen!! Nån gång började han dock prata om helgen mitt i programmet och fick då onda ögat av mig. Han tyckte ärligt att vi tagit detta för långt när jag berättade att Tyra och Tessan började gråta när dom helt plötsligt hoppade 5 år framåt i tiden...Så han tycker vi är knäppa...Men då sa ja, du då med din jävla fotboll och hockey som ska vara på blodigt jävla allvar??? Det är ju samma sak...Tyckte inte han dock...Men varför inte? Är inte sport från början bara en lek eller?

Min älskade bror med världens bästa Annika i somras:


Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Men gud va gullig du är som tipsar om det då =) Det ska jag kolla upp!



Kram

2009-03-05 @ 23:00:25
URL: http://beatas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0