Fy fitta för fan

Jag blir så himla sne o ledsen när jag verkligen ger mig in i något o försöker få det att funka...
Igår när jag kom hem från Desperate kvällen skulle jag börja lägga in lite bilder från min kamera som varit hos Tessan ett tag....

Lättare sagt än gjort! Jag gjorde allt(var tvungen att installera programet då det är en ny dator)...Men inte fan fungerade det!!

Varför är det alltid så med mig o teknik??Jag höll på i flera timmar tills C kom hem...Men han ville inte hjälpa mig....Men jag fattar inte varför det aldrig står i boken EXAKT hur man  ska göra...För följer man till punkt och pricka så ska det gå tycker jag!!

Hoppas C hjälper mig så jag kan bjuda på lite fest bilder på mig, lisa och Tessan från en fest för ett tag sen...

Puss puss puss puss puss


Kommentarer
Postat av: Therese

Packa det du behöver och kom hit :)

2009-03-19 @ 06:00:57
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: J

Det är murphy's lag, kan det gå åt skogen så gör det de.

2009-03-20 @ 08:24:51
URL: http://starfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0