Helgen

Just nu sitter jag hemma med Cricka efter en myskväll med 2 filmer och chips+ostbågar...Mums!!Det blev först Hancock med Will Smith som var jätte bra! kan jag verkligen rekomendera om nån inte har sett den...Cricka sov genom hela filmen,men inte jag hihi...Sen såg vi Hitman, inte lika bra tyckte jag...

Först blev lite lite sugna på fest idag igen, Anna ville ha ner mig till Sörping,Grabbarna ha med Cricka på poker och sen ringde Lisa...Men det blev nog bäst att vi stannade hemma! Jobbigt o va seg på måndag då jag har rätt mycket att styra med inför resan och sen har vi inga pengar heller.

Gårdagen däremot blev det fest. Jag Cricka,Tobbe o Jens satt hos oss...Sen kom Tessan och Fia upp en sväng men dom drog ut rätt snabbt då dom intr hade nåt att dricka. Lite senare kom Ante, Annika och Kimmy upp och vi festade vidare. Jag Annika,Jens och Ante drog såklart ut...Till Palace...Blir fan alltid utgång när jag dricker!!! Hade jävligt kul trots att jag inte hade några pengar till dricka...Hittade en gammal kompis till Jens där så en öl fick jag i alla fall...Brorsan o jag hade skitkul på Slagerdansgolvet,vi dansade på scen och så...Lite kul för det syns verkligen att vi är syskon då vi har typ exakt samma dansstil....hehe...folk kanske tror att vi gör oss på, men luftgitarren som vi jämt brukar köra kommer tom från pappa...Den har gått i arv liksom!
Såhär kan det sluta ibland när man festar med ovanstående:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0