Lägenhets köp

Nu har jag och Cricka bestämt oss för att ta steget att köpa en lägenhet! Det känns lite som rätt tider för ett köp och så vill vi komma ner lite i kostnader...Och det gör man ju oftast när man köper istället för hyr, plus att du betalar till dig själv, plus att lägenheten ofta kan va mycket större och shysstare standard.

Jag hittade drömlägenheten på Garvaregatan, super fin inredning och härlig balkong...Men då blir det samma i månaden(med lån) som nu eller något mer...Och egentligen vill vi ju sänka kostnaderna istället för att höja. Men finns den kvar när vi kommer hem så kanske vi börjar buda i alla fall...Ödet får avgöra hehe.

Annars har jag hittat 3 andra intressanta, en vid stortorget som tyvärr redan var såld...Varför ligger den ute då??? Böev ju rätt kär i den med. Dom andra 2 ligger på S:t persgatan och på Smedjegatan....Får se om det blir nåt napp! 

Annars, finns det nån som har nåt annat tips på bra sida att leta lägenheter i Norrköping? Jag har kollat på hemnet och bovision...

Jag och min baby för 3 år sen i Thailand:


Kommentarer
Postat av: malin



Härligt att åka till värmen. Alla åker nu, har ett par vänner sm drat till Miami å lördag.. Hoppas ni får en br semester ialla fall. Puss puss

2009-03-24 @ 17:39:11
URL: http://malins.blogg.se/
Postat av: Kimmy

Va kul att ni funderar på att köpa lägenhet! :) det skulle jag också vilja göra men det är inte läge nu. Jag har för mig att vi pratade om att du skulle vara vår modell till 1930-talet? Och om du mailar en bild på dig som du tycker om så kan jag försöka att göra en header till dig? Jag lovade ju ;)

2009-03-24 @ 20:35:14
URL: http://kimilinen.blogg.se/
Postat av: svansen

Grymt bra investering är det=)

2009-03-26 @ 21:30:11
URL: http://svansens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0