Utmaning

En utmaning från Lisa.

Nu ska jag berätta 25 saker om mig själv..

1:Jag slet min lillebror så mycket i håret när jag var liten att han hade kala fläckar


2:Jag tror jag är lite hörselskadad

3:Varför jag tror det är för jag pratar så högt

4:Snart åker jag till Gran Canaria


5:Min mamma kallade mig Emmis förr, gulligt, men då hatade jag det smeknamnet


6:Jag har inget körkort trots att jag är snart 26 år


7:Jag kan inte skylla på pengar för ovanstående då jag får hjälp bara jag tar arslet ur...


8:Mitt gamla partytrick när jag festade förra var att prata värmlänska


9:Lisa och jag lyckades lura en kille från karlstad att jag faktiskt också kom därifrån


10:Jag är 50% Stockholmare och 50% Norrlänning= Härlig blandning


11:Jag är en bokmal som läser otroligt mycket böcker


12:Pga detta svämmar våran lägenhet över av pocketböcker


13:Jag pratar mycket


14:Jag är inte bra på att hålla städat hemma


15:Den enda gången jag varit i fjällen slutade med att jag åkte liften upp o ner istället för att åka.


16:Jag är mycket kärleksfull mot dom jag älskar


17:Jag är dålig på det där med ekonomi


18:Jag tänkte skaffa barn när jag är 30 år typ var tanken


19:Min dröm att att få plugga eller jobba i Thailand minst i 3 månader


20:Igår gick jag med i hyresgästföreningen


21:Han tipsade om att köpa lägenhet så nu blir det att kolla runt


22:Jag älskar tjejefester med mina underbara vänner


23:Jag och min sambo har gått i samma klass fr 1-9:an


24:Jag har lite smått åldersnojja och tror det blir trist att bli gammal


25:Jag har svåra koncentrations svårigheter ibland, tror då att jag kanske är lite hjärnskadad


Ja nu får ni svara med!!


Kommentarer
Postat av: Laila

Jag med! händer idag då?:)

2009-03-18 @ 10:32:31
URL: http://lailasson.blogg.se/
Postat av: Lisa

jag som trodde jag visste allt om dig!



PUSS love you!

2009-03-18 @ 13:49:59
URL: http://lisagardfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0