Helgen som var

Här kommer lite bilder från förra lördagen...Fotade riktigt dåligt när jag för en gångs skull hade med mig kameran....Shame on me!!!


Nån som däremot fotade massor var Jockes kompis, dit jag följde med Lisa på fest. Han tog typ 20 nästan likadana foton på oss med min kamera...


Det började jätte bra med att jag slog ut ett glas champange



Tessan, Malin, Tyra o Marre



Alec o Emmelie

'

Alec o jag



Beata, kvällens värd



En av alla bilder



Kvällens sista bild var jag åter på Palace...Med nån hatt på mig....hmm




Idag är det första Maj...Gårdagen blev lite tråkfirande av valborg....Pappa skulle ju firas men blev sjuk och Cricka jobbar idag så nåt party kunde det inte heller bli. Blev helt enkelt chips o film...Inte helt fel det heller dock!!

Men är det nån som ska ut eller så idag kanske???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0