En till lista

Lite info om miiig



1. Hur gammal är du om fem år?
31 år
2. Vem var den senaste du träffade? Mina arbetskamrater
3. Hur lång är du? Jätte kort! 156 cm
4. Vilken var den senaste film du såg? Chuck och Larry eller vad den hette...Komedi
5. Vem ringde du senast? Lisa
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "haha skyll inte på telia ;) dom kan ju inte rå för att  vi pratar så mycket att telefonerna dör älskar dig puss
7. Vad är dagens planer? Nu är klockan rätt mycket så jag ska sova snart...
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms, har lite telefon skräck
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Jätte länge sen, typ ett halvår...:(
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? Kvart över sju
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej
14. Vilken är din favoritplats? Thailand
15. Vilken plats föredrar du minst? Gynekologen
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Tror vet jag inte men jag önskar att Cricka och jag har två vackra välskapta barn, bor i ett fint hus och har bra välbetalda jobb samt hus i Thailand där vi bor på vintrarna. Drömma går ju ;)
17. Vad skrämde dig som barn? Mörkret/Spöken
18. Vem fick dig att skratta senast? Tyra...Lyssnar på hennes redioklipp nu
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nja...När jag var liten använde man ju det till viss del men mest cd skivor
20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och, men använder bara den bärbara nu. Ska dock göra om ett förråd i lägenheten till "datarum"
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Urtvättat T-Shirt är skönast
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två egna o Cricka har en
23. Har du någon gång spytt på fyllan? Jepp
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
25. Är du social? Ja
26. Vilken är din favoritglass? Italiens hemgjord, saffran
27. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Shoppa,Resa och betala handpenning på en lgh
28. Tycker du om kinamat? Nej tack.. Jordnötssås o grejer ju..
29. Tycker du om kaffe? Kan inte leva utan
30. Vad dricker du till frukost? KAFFE o apelsinjuice.
31. Sover du på någon särskild sida? Sover på alla ink rygg o mage
32. Kan du spela poker? Nej
33. Tycker du om att mysa? Det är väl klart
34. Är du en beroendemänniska? Nej,rökte cigg varje dag i 3 år utan att bli beroende...Har feströkt och då menar jag BARA feströkt i 8 år...(Idioti, jag vet)
35. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, Crickas farmor
36. Vill du ha barn? Ja, om typ 4 år
37. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
38. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
39. Föredrar du havet eller en pool? Beror helt på temperaturen då jag är en riktig badkruka
40. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder o Resor
41. Äger du dyra smycken? Dyras är nog mitt Thomas Sabo armband...Blir rätt mycket pengar om man räknar ihop alla berlocker jag har fått. Annars är det mest krafs jag använder
42. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Popcorn
43. Vem är den roligaste människan du känner? Känner många
44. Välj ett ärr på din kropp? Ja ett jätte fult mellan brösten...nån fettknöl eller vad det nu var...:(
45. Vad har du för ringsignal? Lisas o min låt, Becoming Insane med Infected
46. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Jag vet inte...Pappa flyttade från huset för ett par år sen och jag vet inte om han sparade det eller inte
47. Flirtar du mycket? Nej
48. Vart togs din profilbild för din blogg? Den stora är egentligen en bild på mig och Lisa där Kimmy som gjort min header klippt bort henne och lagt till en "peruk". Taget på en fest hos Emmelie
49. Kan du byta olja på bilen? *Nepp
50. Har du fått fortkörningsböter? Lite svårt då jag inte har något körkort...
51. Vilken var den senaste bok du läste? "Vår lilla hemlighet" med Toni Maguire
52. Läser du dagstidningen? Nej
53. Prenumererar du på någon veckotidning? Ja,ett par stycken
54. Dansar du i bilen? Nej
55. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Jag lyssnar typ aldrig på radio...Gör jag det bläddar jag tills det kommer en bra låt
56. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? På jobbet kladdar jag ner info om mina kunder på ett block medans jag pratar
57. När var du i kyrkan senast? Det var för någon månad sedan på Hugos dop, mitt kusinbarn
58. Vad ska du göra nu? Sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0