Meze javisst!!

Nu är jag tillbaka hemma efter en super mysig kväll med tjejerna Sandra,Tessan,Emmelie och Anna...


Jag kan verkligen rekomendera Meze med underbar mat, billiga priser och super trevlig personal! Jag har aldrig ätit libanesisk mat förut och tyckte verkligen att det var jätte gott...För det är libanesisk mat mat?? Lite osäker...:)




Det enda som saknades var våran lilla Lisa...Tessan hade en massa färglada vänskapsband hemma hos sig som hon köpt i nån koisk för typ 20 spänn...Sandra och jag knep åt oss ett blått var och då tänkte jag på dig...

Jag trodde först att Lisa kommit hem i smyg då det stod en svart cykel med cykel korg utanför...Men nähä, ingen Lisa där inte...



Kom hem innan det var tänkt är du snäll! Måste ju ta ett glas vin innan det är dags för mig att åka...



Här är mitt fiiina armband:









Kommentarer
Postat av: lisa

oooooo gumman miss you!!!!

2009-11-28 @ 15:33:27
URL: http://lisagardfalk.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0