Nya leggins

I år gillar jag verkligen leggins med detaljer...Nästan vad som hellst för detalj bara inte helt svarta...


Jag beställde ett par från La Redoute som jag precis hämtade ut...Något av en besvikelse dock...Jag beställde dom främst för att det var ett erbjudande där man skulle få smink från Make up Store också...När paketet kommer är sminket av någon anledning avbokat. *grr*


Och så trodde jag att det skulle vara paljett leggins. Säkert mitt eget fel att jag ej läste så noga men det såg ut så på bilden i alla fall....Så kommer det hem ett par mer glittriga...I och för sig ganska snygga men ej vad jag hade väntat mig. Då hade jag nog hellre köpt ett par andra med ormskinns mönster eller nåt...men men...


Såhär ser dom ut i alla fall, halv kass mobil kvalite men va faen:











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0