Partaj

Nu sitter jag hemma hos mig med Cricka och Ante och väntar på Kim...Det blir lite party ikväll tänkte vi!


Skit kul att festa med Kim! Var skit länge sen...Förutom återträffen men då var det ju så många man inte täffat på länge så många att prata med...hehe


Vi har inga bestämda planer men eventuellt Palace...Har inte mycket pengar så det är ju nice om man går in gratis! Dock är jag lite sugen på bomull med...Hörde att dom ska stänga ner stället så det skulle ju vara kul att gå dit nån gång innan...Om dom inte redan stängt? Nån som vet?


Så här tänkte jag se ut:





En ganska kort tunika med spets linne under...svarta strumpbyxor...Men vilka skor? Antingen lårhöga svarta stövlar eller dessa:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0