Shopping sugen

Jag kom överens med mig själv för ett tag sen att ha ett shoppingstopp nu ett tag framöver...Framför allt internet shopping...Måste spara pengar känner jag...


Men, nu ska vi ju åka utomlands så då måste jag ju shoppa lite...hehe...Måste köpa en eller två nya bikinis...Och fördelen med denna årstid är att i stort sett alla jag har hittat är på rea...Så billigt blir det!


Så hjälp mig nu...Vilka två tycker du är snyggast? Eller tre...;) Klicka för större bild



Nr 1


 


Nr 2


 


Nr 3


 


Nr 4





Nr 5





Nr 6





Nr 7





Nr 8





Nr 9





Nr 10





Nr 11


 


Nr 12


 



Kommentarer
Postat av: Kimmy

jag tycker nr 3 var snyggast, den röd-vitrandiga :) Kram!

2009-11-15 @ 14:32:39
URL: http://kimilinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0