The beeest moovie

Min favorit film bland komedier är helt klar "Smala Sussie"


Kanske till stor del för att jag är svag för värmlänska...Vilket säkert ganska många känner till :) Hade ju det som mitt party trick...Att prata flytande värmlänska...Men nu har jag kommit av mig och kan det inte så bra längre


Såg i alla fall filmen igen för typ 75 gången eller nåt igår och som alltid hittar jag någon ny rolig mening att hänga upp mig på...


Just nu gäller(inte helt ordagrannt men i alla fall):


"Nej,Stockholm är alldeles för farligt för dig...Där finns det en massa knarkare som sticker folk i bena bara för att dom tycker det är kul, och sen skrattar dom elakt"




Kommentarer
Postat av: sandra söderqvist

Ha ha ha, Emma!!! Varför har inte jag tänkt på det förut -bästa meningen:-) Den filmen ger en helt klart nåt nytt varje gång:-D Löööv it!!

2009-11-08 @ 00:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0