Trevlig gårdag

Kvällen igår blev mycket trevlig


Anna kom till mig vid sextiden och vi satte igång med att göra oss i ordning och dricka lite vin...Då vi inte setts på länge fastade vi i mitt kök lite längre än planerat, så vid 9 tiden nån gång kom vi hem till Kimmy och hennes mycket fina lägenhet.


Vi var bara 5 tjejer men hade riktigt kul! Anna stackarn fick ont i huvudet och drog hem till mig för att sova medans vi andra gick till Palace. Riktigt kul där med och massor utav folk. Som vanligt dansade jag loss med Fransisco. 

Och som alltid när jag dansar med honom har jag värsta träningsverken dagen efter...:)


Jag hade för en gångs skull laddat båda mina batterier till kameran men efter första kortet dog det första batteriet och när jag pluggade i det andra blev bilden av någon anledning suddig...Riktigt irriterande när detta är andra gången i rad som det händer...Här är man duktig och släpar med sin kamera och så fungerar den inte! Känns som att det är dags att köpa mig en ny...Julklappa kanske? Pappa? ;)


Kimmy var dock duktig och fotade så jag hittade lite bilder på hennes facebook...


Jag och Anna






Dom andra...Kolla in Annikas coola fransar med fjädrar på...Fick en känsla av att vilja rycka tag i dom hela kvällen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0