Det var en kyckling...som hette...Gullefjuuun

Nävars,så illa är det ju inte...


Men lite gult blev även den här gången...


Är jag inte lite lik ankan allt?





Men som tur är kommer Annika snart  hit som räddaren i nöden med silverschampoot i högsta hugg...


Tror jag i alla fall...Var ju ett tag sen hon ringde...Kanske hon har gått vilse...Sånt händer ju ibland...



I veckan är min plan att fixa lite inför festen på fredag samt gå ut och gå så mycket jag hinner med Sandra.


Jag behöver fixa:

Strumpbyxor

Ögonbryn(plocka dom jag har inte köpa nya)

Sola

Systemet

Thats it...Tror jag...


Kommentarer
Postat av: lisa

oooooo gumman saknar dig s¨ååååå mycket

2009-10-21 @ 06:27:47
URL: http://lisagardfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0