Ego

Igår började jag läsa Carolina Gynnings första bok "Ego Girl". Jag känner redan att jag kommer sträckläsa ut boken hur fort som hellst…

Den är riktigt bra och det är otroligt spännande att läsa om hennes liv…Det står lite om tiden i och runt Big Brother och hennes stormiga förhållande med Olivier. Kul att läsa lite om det då jag följde programmet med samma entusiasm som jag idag följer Desperate Housewifes. Nu handlar ju inte hela boken om det men lite…

Carolina är verkligen en tjej som jag gillar. Hon är störtskön, rolig, vågar säga vad hon tycker och tänker och jävligt äkta! Det var nog därför hon blev så omtyckt av oss utanför Big Brother huset…I huset störde sig alla på henne…Säkert för att hon vägrade vara en skit snackare med pakter. Antagligen också för att hon hade blont hår och jätte tuttar.

Nu blir det att kasta sig in i nästa bok "Ego Women" så fort jag har läst ut den här…




Kommentarer
Postat av: Linda Brundin

Den boken läste jag med för ett par år sen...Riktigt bra faktiskt!

2009-10-30 @ 12:52:57
URL: http://pillet82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0