I gusum

Nu sitter jag här nere i Gusum och väntar på Sandra som kommer lite senare o hämtar upp mig.

Sen blir det hem till henne...Eller hennes föräldrar då...Nån drink och göra i ordning oss för att sen vid 4-5 nån gång dra vidare till tjejerna hemma hos Kim för en liten förfest.


Fasen vad kul vi ska ha ikväll alltså!!


Igår kollade vi på bilder här hemma som Crickas plast pappa ,eller vad fan man nu säger, har tagit med sin systmekamera...Han är riktigt duktig på att fotografera och jag blev lite sugen på att lära mig...Skulle verkligen vilja ha en hobby som man kan pyssla med och jag tror att det skulle vara kul...


Hmm...Måste börja med att köpa mig en kamera bara...Inte det billigaste dock!!


Nu ska jag käka lite o så kommer nog Sandra sen om ett tag...Jag ska försöka ta mycket bilder ikväll som jag lägger ut sen framöver. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0