Idag är ingen vanlig dag...

Nej för det är Desperate Housewifes idag!!! Hurra hurra hurra!!!



Som jag har längtat...Idag börjar världens bästa serie igen!! Jag väntar med spänning...


Jag får se om det blir att kolla hemma med Cricka(som faktiskt oxå är ett inbitet Desperate fan) eller med tjejerna...Det blir alltid lite mer action om man kollar med tjejerna...Tänk er ett gäng killar som kollar på fotboll...Samma inlevelse har vi! hehe


Dock kommer det att blir lite(MYCKET) tomt utan Lisa som startade den mysiga samkvällen med tjejerna...


Förra veckan pratade jag med en kompis som ligger lite före i handlingen pga att hon laddar ner...Jag ville självklart inte veta någonting men till slut tog nyfikenheten över...Så jag vet vem Mike gifter sig med! Nån som vill veta? ;)



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag hoppas Susan..

rätt? ;-)

2009-10-06 @ 16:28:09
URL: http://emma1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0