Im back

Nu börjar jag känna mig bättre äntligen...Har legat hemma hela veckan...


Idag ska jag träffa pappa lite senare och köpa en dop present till mitt kusinbarn som ska döpas i morgon. Jag tänkte att vi skulle kolla på en affär nära mig, Lilla Snigeln tror jag den heter...Där har dom lite mer speciella leksaker som nog kan passa att köpa till ett dop.


Efter det ska jag träffa Annika och äntligen få utväxten på mitt hår färgad. Eller slingor...Vet inte vilket än. Samtidigt tänkte jag be henne plocka mina ögonbryn. Tycker det är svårt att göra själv.


I övrigt vet jag inte om jag ska göra så mycket mer i helgen...Cricka är på personalresa i Budapest så jag är helt själv här hemma. Vet dock inte om jag känner för att gå ut nåt i morgon...Kan vara bra att bara vara hemma och ta det lugnt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0