Dinners

Nu var det fasen skit länge sen Cricka och jag gick ut och käkade på nån trevlig Restaurang...


Så i morgon tänkte vi ge oss ut med Annika och Ante och avnjuta en bit mat och ett glas vin i trevligt sällskap...:) Om Annika vill dvs, tror bara vi pratat med Ante om det hehe

Jag tror nog att det lutar åt det relativt nyöppnade La Uva. Någon som ätit där? Jag har bara ätit på syster Resaurangen i Sörping...Där är det i alla fall grymt god mat så jag antar att det är typ samma här!

I övrigt är det tänkt att helgen ska bli riktigt lugn och skön...På riktigt!! ;) Det känns som att jag alltid skriver så men så slutar det alltid med nån fest...Men icke! Inte denna helg...Jag tänkte hälsa på farmor och träna...Kanske nån bra bio också...Någon som har något tips till mig?


Cricka väntar på mat i Bulgarien...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0