Jordens mest otränade människa

Igår följde jag med Nilla hem till Lisas mamma för att hämta hennes skor...Vi promenerade dit,hem samt en liten extra sväng förbi World Class för att säga upp hennes träningskort.


Men är det normalt när man blir helt anfådd så det känns som att man ska dö bara för att man pratar samtidigt som  man går?? Nej, inte så värst...Så nu jävlar! Nu är det träningstajm!


Jag börjar idag med 30 min abs!!Ett mag och ryggpass...Jag tänkte även gå en promenad efter det då det bara är ett kort träningspass idag...




Annars pratade jag med Nilla om att åka och hälsa på henne uppe i Oslo framöver...Hon måste bara få tag på ett eget boende så kommer jag och våldgästar dom sen! ;) Hoppas hon har hittat ett boende till då Cricka åker på sin årliga personalresa...Skulle vara kul om även jag har något inplanerat då att se fram emot...


I övrigt pratade jag med Veronika om att åka på kryssning nästa helg eller helgen efter det...Cricka ska bara ta reda på så han inte jobbar så bokar vi in en kryssning sen ett par stycken...Varför gör man inte det mer ofta? Det är ju hur billigt som helst och ett bra sätt att få ett litet avbrott i vardagen...



Min lillebror och jag...Saknar dig!! Och Lisa...





Kommentarer
Postat av: Lisa

EMMA!!!!!



kom hit nu!!



Saknar dig som FAN!!!

Duktig du ar som tranar kul att se att du mar bra!

Alskar dig!!

2009-09-17 @ 08:00:20
URL: http://lisagardfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0