Linkan på schemat idag! :)

Om typ 2 timmar åker Sandra och jag till Linköping för att träffa Tesse.


Ikea beroende som hon är har hon bestämt att vi ska ses där...Jag tror Tesse vill bo på Ikea,så ofta som hon tillbringar sin tid på stället...


Det blir fika och lite shopping...Tyvärr blir det inte så mycket shopping för min del då jag knappt har några pengar den här månaden...Trist men sant! Jag fattar inte hur jag har lyckats...Jag jobbar ju heltid så det borde ju inte ske...






I morgon blir det hem till Tyra på vinkväll...Får se om jag dricker nåt vin dock...Jobbar ju på fredag och jag sover ju fruktansvärt kasst om jag har druckit alkohol!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0