Helgen som var vecka 38

Jag måste börja med att tala om att jag är fruktansvärt trött och förstörd idag...Jag funderade på varför och kom på att det måste ha något att göra med vädret...Jag tror att det hänger åska i luften! Jag har blivit mer och mer känslig för det...Nån mer än jag som brukar känna ett stort tryck över huvudet så fort det är åska på gång? Skit jobbigt, man kan inte leva riktigt då känns det som...



I fredags blev det fest hemma hos Veronika med utgång på Otten...Det var trevligt, hon hade en riktigt shysst lägenhet uppe i haga där balkongen var mer som ett extra rum!


Jag gick precis in på Otten och hittade den här vimmel bilden på mig, Annika och Ante...hehe..


 

I lördags försökte jag få kontakt med Lisa över Skype...Det verkar lättare sagt än gjort. Första gången vi lyckades vara inloggade samtidigt och då dör hennes internet...Så jävla typiskt! Det känns så jobbigt att inte kunna prata ordentligt med varandra...Pratar man över telefon blir det alltid världens stress då det kostar massor av pengar...


I övrigt spelade vi spel och myste i lördags...Först med Johan och Matilda och senare med lite annat folk. Båda gångerna blev det "Med vilda gester"...Så roligt spel!!


Söndagen blev det filmmys hemma med Cricka och pizza samt chips...Mums!


Vi provade den nya chips smaken "Sourcream och Bearnaise" från Olw. Sjukt god faktiskt!!! Jag var lite skeptisk först...Både till att det var Olw(gillar Estrella betydligt mer) och till den konstiga kombinationen...Men det här är helt klart en ny favorit!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0