Nya stövlar...

Igår fick jag hem ett paket från Skopunkten som innehöll 2 par skor...Ett par med låg och ett par med hög klack. Tyvärr var dom med låg klack inget att ha...



Men dom med hög klack däremot, skitsnygga!! Dom har en kant man kan vika upp så dom går över knäet...Så kommer jag nog att ha dom mestadels! Men det är ju bra att man även kan ha dom som "vanliga" stövlar om man vill...

Tyvärr verkar den bilden inte gå att lägga upp...Irriterande!!! Det går att lägga upp andra bilder men inte just den...Kan ha med storleken att göra eller nåt...Men men...Kommer kanske en bild senare!





Igår tränade jag i alla fall...Första gången på typ ett halvår...Riktigt skönt är det att komma tillbaka till träningen när man varit borta så länge!! Efter träningen gick jag ett varv runt strömmen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0