Partylite

Igår var jag på ljusparty hos Anna i Sörping...


Det kan jag varmt rekomendera om du får möjlighet att gå på ett sånt! Det är många olika ljus, dom flesta med mycket goda dofter.


Ljusen är visserligen ganska så dyra men dom är värda varenda krona dom dom är i mycket bra kvalité och håller väldigt länge. Jag köpte 4 ljusgrejer som man värmer i oljelampa för att få god doft för mer än 3 år sen när Anna sist hade party. Och jag har fortfarande kvar en av dom!! Dom doftar otroligt gott och sprider doften i hela lägenheten...



Den här gången blev det ett ljus från serien Fresch Home som är speciellt framtagna för att ta bort oönskad lukt som rök mm...Perfekt hemma hos oss! Doften jag köpte är Grapefrukt...Jätte fräsch!





 




Om det är nån som vill veta mer om detta kan man gå in och kolla på www.partylite.se



Kommentarer
Postat av: lisa

OOOHHHHHHHHHHHOOO saknar dig!!!!

2009-09-15 @ 16:19:20
URL: http://lisa.gardfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0