Phsykos måndag

Fy fan, då är det måndag igen...Här sitter jag på mitt jobb, helt ensam...Eller inte ensam,men ingen av mina kompisar är här...Låter jag bitter? Nej då inte alls...;)


Jag försöker komma på nån idé om hur jag ska kunna ta mig till Thailand två veckor i år när jag endast har en veckas semester...Vet inte hur jag ska lösa det riktigt,men jag spånar på det...


Helgen blev fest fest fest och mera fest. I lördags var vi hemma hos Rocca o hans tjej Isabelle. Vi spelade bl.a TP...Behöver dock inte disskutera vilka som vann. Orelevant tycker jag! ;)


Efter det blev det Palace igen. Jag har kommit på en grej och det är att Palace har riktigt trevliga vakter! Inte alls som på andra ställen där dom bara ska stå och se hårda och tuffa ut med en bister min. På Palace ler dom och är glada! Det gillar vi...



Inte många bilder under kvällen men här är en i alla fall







Denna vecka kommer att innebära träning för min del är tanken. Träning och promenader...Jag lovade mig själv att det är slut latat nu. Dags att komma i form!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0