Sommaren som varit

Nu börjar sommaren lida mot sitt slut så igår började jag tänka tillbaka på sommaren som varit och insåg att det hänt en hel del i mitt och människor i min närhets liv...


*Tobbe som bott i närheten av oss flyttar lite oväntat ut till en stuga i Aborreberg.

*Lisa flyttar hem till sin mamma och pappa.

*Lisa bestämmer sig för att åka till Thailand i 4 månader för att plugga.

*Lollo blir gravid.

*Sandra blir mamma till Alva-Wilja.

*Även min bror Jens bestämmer sig för att sticka till Thailand med Lisa för att plugga.

*Farmor och farfar flyttar till ålderdomshem.

*Tobbe flyttar ner till Valdemarsvik.

*Annika och Ante gör slut.

*Tyra flyttar till Stockholm.

*Nilla ska flytta till Norge.

*Farfar går bort.


Jag tror jag fick med det mesta där...Är det inte ganska mycket och stora grejer som ändrats bara under ett par månader?





Nu är jag precis hemkommen från trevlig middag på Olearys med Sandra, Marre och Lisa. Då hade jag på mig det här linnet som jag har fått av Lisa. Fick en liten påse kläder som hon inte ville ha...Visst var det fint? Inte bästa bilden kanske...Men men...











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0