Veckans to do

Jag tänkte spalta upp lite vad jag har tänkt ha för mig denna vecka...Förutom självklart att jobba då.


Måndag: Idag ska jag ner till Anna i Sörping efter jobbet då hon har anordnat ett ljusparty. (Typ samma som sex eller Tupperwareparty men med fina,välgjorda och väldoftande ljus)

Tisdag: Eventuellt så tänkte jag ta mig en promenad innan jag börjar jobbet samt en promenad efter jobbet. Jag ska även ta med mig Nilla hem till Lisas mamma och hämta skor bl.a som Lisa lånat av henne.


Onsdag:
Hälsa på farmor, promenera och träna abs kl 19.00.


Torsdag: Om jag lyckas få med mig någon...Typ Anna...;) så ska jag prova på att träna Afro(Beskrivning:Enkel men kraftfull konditionsträning med stora enkla rörelser till trummor. Svett och känsla.) Annars blir det promenad och städning.

Fredag: Jobbar till 17.15, efter jobbet Bodypump kl 17.30. Sen är det freeeedagsmyyys!!! Får se vad vi hittar på...:)

Lördag: Eventuellt hem till Tyra på utflyttningsfest och sen utgång...



Så här kan det gå när man festar med Tyra...;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0