Helgen

I fredags kom några kompisar hem till oss och vi drog ihop en liten spontan förfest...Innan alla kom njöt jag av en cider på balkongen i solen.



Det är verligen så mysigt och rogivande att sitta där när våren och sommaren är på ingång... Enda önskemålet hade ju varit en större balkong än vi har nu.





Sen gick Tessan och Lisa till Otten...såklart...Men jag och Kim gick till VK. Jag har bara varit där en gång innan och kan väl bara konstatera att det inte är någon hit



För trångt och för mycket konstigt folk. Vi fick bl.a en lite halvläskig kille/karl efter oss som var något påträngande!


Vid ett tillfälle kom han nära mig och skrek "Men jag älskar ju diiig" samtidigt som det flög spott ur munnen på honom...Fräscht,verkligen...Tror nog jag ska dumpa min kille för den här mannen med stort M ;) eller kanske inte...




Fortfarande inget bra ställe för oss lite äldre på fredagar alltså...Fattar inte varför ex Palace inte byter sin åldersgräns på fredagar och låter Otten ta hand om ungdomarna(låter som jag själv är typ 100 år gammal med det uttrycket men skit i det)Skulle nog dra en del folk! I alla fall jag föredrar lördagar endast eftersom det finns bra ställen då, annars skulle jag nog hellre gå ut på fredagar...




Jag såg att Cricka tagit lite bilder från sin nya mobil(vivas).

Riktigt bra bilder om man sitter still:


Jag Annika och Kim




Alex




Jag



Lisa








Och lite från påsk låg med i samma mapp:

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0