I LOOOVE SUMMER

Jag är nog inte den första att påpeka det....




Men det är våååår!!!!




Hur fan orkar man med att leva resten av året undrar jag? Det är bara på våren och sommaren jag känner mig riktigt lycklig!




Här kommer därför lite härliga vår/sommar bilder:



Härliga Trägårn öppnar snart...Mys!




Där kan man dricka prata o umgås...Hela natten låång!




1 Maj och premiär för trägårn förra året














Parkhäng är inte fel det heller









Ute i skärgården är guld




Grillning i Parken....




Sola med ett glas vin är avkoppling på hög nivå








Å grillning på kvällskvisten...






Så jävla underbart!!!



Nu ska jag iväg och träna och sen blir det en kvällspromenad med tjejerna....(sandra,lisa o Tessan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0